Stine i Peru

Skoleåret 06/07 skal jeg reise til Peru gjennom Strømmestiftelsen sitt utvekslingsprogram Act Now og er student ved Hald Internasjonale Senter. Denne bloggen skal jeg bruke til og skrive om inntrykk og opplevelser jeg får der.

Tuesday, March 06, 2007

DA var tiden kommet for litt bilder fra senteret. Ser ved dette at jeg virkelig maa begynne aa ta flere bilder!! Har jo nesten ingen jo.. Men, enjoy;)

Jentene foran porten inn til senteret!:)






Yeah, fint bilde eller???;) Jeg fortsetter med min grimaseopplaering til smaa barn, og jeg maa si at han her er den flinkeste eleven jeg har hatt hittil!Han klarer de alle,til tross for at han bare er 3 aar!!!:p










En ting jentene er veldig flinke til er aa gnage bein, de klarer aa faa av ALT kjoettet faktisk, jeg har myye aa laere, men som dere ser, saa laerer de opp barna sine godt;)


Hvem er soetest?? Jenta eller kyllingen?? Hmmm...

3 Comments:

  • At 4:22 AM, Blogger Kay Amund said…

    Kjekt aa hore at du hadde faat brev!
    E ei heilt anna historie med brev den andre vegen!

    Fine bilde fra jobben din!

    haape du he d bra:)

    *Stor klem fra Kay*

     
  • At 6:24 AM, Blogger Marte said…

    Saa fine bilde, Stine:)Ja, du maa ta mange, saa du ikke angra d etterpaa;)
    Gleda me til aa treffe d ijenn sota!

    Stor klem!

     
  • At 8:29 AM, Blogger Nils-Ove Støbakk said…

    Sisten!

    Sjå bloggen min for meir info :)

     

Post a Comment

<< Home