Stine i Peru

Skoleåret 06/07 skal jeg reise til Peru gjennom Strømmestiftelsen sitt utvekslingsprogram Act Now og er student ved Hald Internasjonale Senter. Denne bloggen skal jeg bruke til og skrive om inntrykk og opplevelser jeg får der.

Monday, March 12, 2007

Bloggesisten!!

Jeg ble tatt av Nils-Ove, saa da maa jeg vel bare sende ballen videre, kjipt aa vaere den som ikke gidder aa leke sant?!

"Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon."

Saa, 6 rare ting om meg selv...

1. Jeg er ikke glad i sjokolade, selv om jeg er jente!
2. Naar jeg gikk i barnehagen brukte jeg og Merete og spise dopapir fordi vi syns det var saa godt
3. Jeg sover fortsatt med bamsen min i senga (til og med i Peru)
4. Jeg bodde 1 aar sammen med 2 gutter jeg ikke kjente fra foer
5. Jeg har bodd 5 forskjellige steder/land de siste 4 aarene
6. Naar jeg var lita kunne jeg bli helt utrolig sint noen ganger!


Det var det, tror det er noen rare ting..

Jeg sender ballen videre tiiil; Elise, Marte, Ragnhild, Eivind, Eline (Hansen Ski) og Aina-Marie!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home