Stine i Peru

Skoleåret 06/07 skal jeg reise til Peru gjennom Strømmestiftelsen sitt utvekslingsprogram Act Now og er student ved Hald Internasjonale Senter. Denne bloggen skal jeg bruke til og skrive om inntrykk og opplevelser jeg får der.

Saturday, October 14, 2006

Her er noen bilder fra mine foerste dager i Peru, Lima, Campoy :)


(Here is some pictures from my first time here in Peru, Lima, Campoy:) )

Her er et bilde, tatt fra takterrassen vaar. Litt utsikt over nabolaget, Campoy. Som dere ser saa er det ikke akkurat det fineste stroeket. Er et av de fattigste her i Lima. Men har det veldig fint her, spennende:)

(Here is a picture that I have taken from the roof of our house. It`s the view of our neighbourhood, Campoy. As you can see, it`s not the nicest neighbourhood. It`s one of the poorest her in Lima. But we have a good time here, exciting:) )

Da jeg stod paa taket for aa ta bilder var det noen niños som ropte "Señora señora". De ville jeg skulle ta bilder av dem! Saa soete de er! Gleder meg til aa jobbe med saanne smaa kids :)

(Here is some kids in my neighbourhood! They are so cute. I´m looking forward to working with these small kids!!:) )

Her er rommet mitt i Casa de James:) Jeg bor paa rommet til Jeanett som er Stroemme`s koordinator her i Peru. Veldig koselig, jeg trives godt der!:)

(Here is my room in Casa de James:) The room belongs to Jeanett, who is the Coordinator in Stroemme`s office here in Peru. A very nice room, i like it there:) )


Anna og Hanne i den kule gata vaar, vi ruuuler calle 22 ;)

(Anna and Hanne in our cool street;) )

Jeg ser at jeg ikke har noen bilder av meg selv enda, hehe, saa jeg maa begynne aa ta flere bilder av meg selv! Det var altfor denne gang, skal proeve aa oppdatere om ikke saa lenge. Tar hundre aar aa laste ned bilder, men det maa gjoeres. Det er da det er bra vi har internettkafe i nabohuset!;) Hasta luego :)

6 Comments:

  • At 2:53 AM, Blogger Kay Amund said…

    Ej he endelig klart aa oppdatere bloggen min. Verre med aa sende aa sjekke mail. Gjenge litt treig nettet her. Men blir vel bedre naar oss starta aa jobbe paa universiteta..

    Mobilnr mitt e: +256774370948

     
  • At 1:58 AM, Blogger Per Oddvin Stornes said…

    Hei Stine! Fann endeli en nettkafe som va passe rask:) Korleis e livet der nede? Oss he fri i dag, he s;ve lenge og vaska litt kle. He lite plana, lese ferdi ei ta boekene ogsaa ska oss kanskje i ei kirke som he festival fra i dag og ut vika.

     
  • At 9:19 AM, Blogger Marte said…

    Hei Stiine:D Moro me coole kids å señoras:P Håpe du har d bra;)
    Klem fra Marte:D

     
  • At 9:20 AM, Blogger Marte said…

    PS: Sunnmørsgathering sjøl om vi e spredt utover heile verden:O
    Steik - vi e go!

     
  • At 8:22 PM, Blogger Stine said…

    Hehe, sunnmoersgjengen samlest alltid veit dokke ;) Koselig at dokke legge igjen kommentara, skal begynne med d ej oxo no :D Savna dokke, Afrika-guttene mine!!!!Ogsaa Marte'n min da, saaklart ;)

    Besiiitos!:P

     
  • At 8:00 PM, Blogger Ragnhild said…

    Stiiine=)endå en sunnmøring her;P hehe...kjekt å lese om korsjen du he d, og sjå bilde frå der dåkke bor!:)ej og marte he d veldi bra:)no he oss akkurat sett miss undercover;P morsomt=) kos dej masse i peru!
    Deus ti abencoi!
    *klem*

     

Post a Comment

<< Home