Stine i Peru

Skoleåret 06/07 skal jeg reise til Peru gjennom Strømmestiftelsen sitt utvekslingsprogram Act Now og er student ved Hald Internasjonale Senter. Denne bloggen skal jeg bruke til og skrive om inntrykk og opplevelser jeg får der.

Wednesday, September 20, 2006



Brazilian night!!!!

7.september var altså den brasilianske nasjonaldagen, og i den anledning arrangerte brasilianerne "Brazilian night"! Kleskoden var gult eller grønt(fargene i det brasilianske flagget), og de aller fleste klarte fint å gjennomføre det. Mange brukte for eksempel anledningen til å ta på seg fotballdrakta til Brasil. Vi begynte kvelden med å få litt info om Brasil generelt, litt historie, og masse fine bilder. Så dansa Rafaela og Leandro litt for oss, helt til hele salen ble med på en slags brasiliansk polynese. Ble igrunn mer surring enn dansing, og det gikk ikke helt opp med gutt og jente, men det var jo morsomt likevel! Så ble kvelden avslutta i matsalen der de hadde laga brasiliansk mat til oss. Alt i alt; en morsom kveld:)




Andreas, Marit og Per

Camilla, Dino og Christina

Den brasilianske maten vi fikk servert

Silje, min kjære reisevenn og meg :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home